Livet på landet

Fredag

Publicerad 2009-02-21 16:15:57 i Allmänt,

Blev en lugn fredag kväll. Andreas hade lagat kyckling, ris o tzatziki så maten stod på bordet när jag kom hem från jobbet=)
Sen blev det mest TV tittande resten av kvällen. Kollade på Lets dance, tycker de är grymt duktiga på o dansa. Magnus Samuelsson är min favorit. Man kunde inte direkt tänka sig att han skulle kunna dansa men han är ju jätteduktig!
Började kolla på en film på Kanal 5 tror jag det var, Stay hette den, men jag somnade efter ca 30 min.

Yasmine byggde en koja i vardagsrummet där hon o hennes dockor skulle bo.


Sen däckade hon i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela