Livet på landet

Fortfarande sjuk

Publicerad 2009-02-12 12:02:07 i Allmänt,

Blev inget jobb idag heller. Blev sämre igår kväll igen, urrk vad tråååkigt det är o vara hemma o va sjuk.
Yasmine var lite dålig i magen i går o klagade på att hon hade ont i magen o mådde illa men hon är pigg än så länge så vi får se om det går över. Lika bra vi stannar hemma resten av veckan så vi inte smittar ner fler.
Hoppas vi piggar på oss till lördag för då ska Oscar o Victor sova över här. Yasmine har längtat efter det så jag hoppas vi blir bättre annars kommer hon bli väldigt besviken.
Jag känner mig hyfsat pigg ändå men magen är i uppror o jag får illamående attacker lite då o då så jag försöker ligga o vila så mycket det går.
Måste snart gå ut o hämta mer ved o det ser jag inte framemot o då tänker jag inte på att det är kallt ute utan att jag måste stå o böja mig ner o lasta ved, inte bra för min mage just nu=( Är -17,5 grader ute nu men solen skiner o det är riktigt fint. Ska se om jag lyckas få med mig Yasmine ut en sväng så vi får lufta oss lite, kan behövas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela