Livet på landet

Föräldramöte

Publicerad 2009-02-17 18:10:02 i Allmänt,

Imorgon är det föräldramöte med dagis. Vi ska var på kommunbiblioteket den här gången. Har nyss pratat med pappa så han ska komma över o vara barnvakt medans vi är borta.
Yasmine frågade vad föräldramöte var för nåt. Det är när barnens mammor o pappor sitter o pratar svarade jag. Jaha är det sånt där vuxenprata när man säger bla bla bla. Ja nåt sånt är det väl... ganska bra beskrivning tycker jag=)

Nu ska jag klä på mig o åka o hämta Frida, vi ska ta en promenad runt kyrksjön. Behöver lite motion o friskluft så jag piggare på mig lite. Gäller o klä sig för det är rätt så kallt ute.
Nu ringde Frida o sa att hon var klar, bäst o lägga på en rem.
Tjingeling.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-17 21:44:29

Ja det var verkligen en bra beskrivning =)



Skönt med en prommis, här är det då så kallt -20 har vi haft idag... brr

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-18 10:54:10

Tänk vilka hurtigbullar som är ute och trotsar kylan! Men känns som jag måste ta några varv till för att få tvättbräda 2009 i stället för tvättstuga 2009...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela