Livet på landet

Bebbe

Publicerad 2009-02-28 17:05:07 i Allmänt,

Vilket super väder det har varit idag. Skönt. Massor av snö behaglig temperatur o sol. Kan det bli mycket bättre?

Imorse skjutsade vi iväg Yasmine till en kompis. Leigha ringde imorse o frågade om hon vill komma o leka o följa med på Finess o fika.

Efter vi skjutsat dit henne var jag o Andreas in på köpingen o uträttade lite ärenden. Handlade det sista, förhoppningsvis, innför Umeåresan imorgon. Sen var vi in o handlade en MDF skiva så vi kan bygga klart vedhyllan, hoppas älskling gör klart den när vi är i Umeå=) Efter det var jag o köpte en blombukett till Carina. Ska dit ikväll o ha lite tjejkväll. De andra ska ut sen men jag ska hålla mig nykter o köra så jag kommer hem i hyfsad tid, har inte hunnit packa så mycket innför resan så det måste jag hinna med.

När vi kom hem for jag o pappa upp till Gumman o Micke o snusade på deras lilla bebis Liam. Han är bara 2 dagar gammal, glömmer alltid bort vad små de är när de är nyfödda. Sötnos.

Sen for jag iväg o hämtade Yasmine hos Leigha. De hade ätit pannkakor o glass på Finess så hon var mätt o belåten.

Nu har jag nyss duschat o sitter o väntar på att nagellacket ska torka. Ska ta o göra mig iordning o sen ska jag ta o försöka packa lite innan jag sticker iväg.

Kommer nog inte blir så mycket bloggande på några dagar nu när vi är i Umeå men jag ska knäppa mycket kort som jag lägger in när vi kommit hem=)

Ha det bra. See you soon.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-03-02 14:47:38

Å vad tycker du jag ska syssla med på jobbet nu då när jag itne har nåt att läsa här?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela