Livet på landet

Partaj

Publicerad 2009-08-02 11:43:38 i Allmänt,

Förra lördagen blev det fest här hemma hos oss.
Gumman o Micke hade med sig ett pilspel där man fick göra olika saker, tex shota, klä av sig ett klädesplagg mm. Det var kul så länge det varade men det blev några shots för mycket för mig...
Självklart blev det singstar också o jag skrålade på mest av alla.











Resten av bilderna är censurerade=D

Jag låg till klockan var nästan halvfem på söndag. Gissa om jag fick lite halv panik när jag upptäckte vad klockan var. Vi skulle åka till Leksand på måndag o hade inte packat nånting. Var bara till att slänga sig ur sängen o börja tokpacka. Fast det gick riktigt bra ändå, vi var klar vi niotiden. Blev till att leka tetris när vi skulle få in all packning i bilen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela