Livet på landet

Tråååkigt

Publicerad 2009-08-23 14:12:50 i Allmänt,

Gubben ligger på soffan o är bakis, Yasmine är hos Jon o leker o jag sitter här o har skit tråkigt.
Har varit ut o klippt gräset o fixat i trädgården men nu vet jag inte vad jag ska hitta på... tråkigt!
Jag är rastlös men samtidigt har jag inte ork att dra igång med nåt större projekt heller. Borde åka in o köpa plastpåsar så jag kan frysa in rabarberna, spenaten o bönorna som jag plockat in men då måste jag fixa iordning mig först o det orkar jag inte just nu. Gud vad jobbigt när man känner sig så här uttråkad men ändå inte har lust att göra nåt=(

Jag var iaf in o handlade textilfärg igår så nu har jag o Yasmine målat lampskärmarna svarta. Det blev göör bra=) Återstår o se hur de ser ut när man tänder dem ikväll.
Vi hade en riktig mys kväll igår jag o Yassan. Åt chips o godis o kollade på film.

Nä nu ska jag nog ta mig i kragen o ta o måla fönstret som Andreas kittade förra helgen, sen måste jag kratta upp gräset efter klippningen. Det lär knappast vara nån idé o försöka få Andreas att göra nåt som inkluderar att resa sig ifrån soffan idag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela