Livet på landet

Torön, here we come!

Publicerad 2009-08-15 14:46:20 i Allmänt,

Nu är det bestämt att det blir Torön ikväll.
Jag pratade med Birgitta o hon var sugen på o gå ut. Vi ska sitta här först o sen får vi se hur tidigt man måste åka, finns ju viss risk att det blir mycket folk.
De andra tjejerna hade bokat bord till åtta så de kan ju hålla koll på hur mycket folk det är där.

Har gått en målarrunda på förmiddagen, får se om jag hinner (o orkar) måla en sväng till när färgen har torkat.
Det är helt otroligt vad lite färg kan göra! Fönstren blir som nya igen.

Thea var hit o lekte med Yasmine en sväng men de blev ovänner så hon ville åka hem efter ca en timme eller två.
Det blir ju lätt så med två bestämda små fröknar som båda vill bestämma=)
Märks så väl på Yasmine att hon är enda barnet. Hon vill alltid bestämma o får hon inte som hon vill blir hon sur o vill inte leka nåt mer.

Nä nu ska jag inte sitta här o lata mig nåt mer.
Ingen rast ingen ro bara gno bara gno...

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-08-15 21:36:52

Jo, det står i kontraktet.. Tror faktiskt att dte är att jobbar du längre än 9 timmar, vilket jag gjord eidag (9 timmar och 15 minuter) så SKA du ha 2 raster.. Måste kolla upp det där... =P



Ha så skoj på Torön!!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-16 12:30:05

Hoppas ni hade kul igar!

Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela