Livet på landet

Kyrksjön

Publicerad 2009-08-25 20:28:14 i Allmänt,

Nu är Yasmine badad o ligger i sängen, skönt att äntligen få sätta sig ner ett tag o känna lugnet.
Vi tog ett varv runt kyrksjön o det gick jättebra. Yasmine cyklade utan att klaga en enda gång. Loke däremot var helt knasig i början när vi gick. Han stressade omkring o höll på hoppa ur pälsen varje gång någon cyklade eller for förbi. Skidgymnasiet hade träning med rullskidor o det var det läskigaste han sett. När vi kommit halvvägs runt sjön var han helt slut efter att ha gått på helspänn hela tiden. Det var väl lite ovant med alla nya ljud o dofter för det var ett bra tag sen vi gick runt sjön sist. Nu ligger de utslagna i vardagsrummet=)

Idag har jag bokat tid för klippning, färgning o slingning av håret. Dessutom har jag bokat tid för att fixa naglarna.
Man måste ju fixa till sig innför bröllopet nästa helg;) Jag fixar till mig mer till det här bröllopet än jag gjorde till mitt eget=)
Jag har hittat en klänning på nätet som jag tyckte var fin men jag har beslutsångest om jag ska beställa den eller vänta till helgen o kolla om jag hittar nån i Sundsvall... om jag inte hittar nån i Sundsvall så kanske jag inte hinner få hem den, dilemma.



Så här ser den ut. Lyckades inte få till nån mindre bild men nu ser man iaf hur den ser ut.


Nu ska jag ta o ringa o säga godnatt till älskling, om han inte redan har hunnit somnat.

Kommentarer

Postat av: Gumman

Publicerad 2009-08-25 20:55:51

Snygg klänning. Vart har du sett den?

Postat av: AKP

Publicerad 2009-08-25 23:42:44

Jag såg er när ni gick runt sjön =))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela