Livet på landet

Biobesök

Publicerad 2009-08-22 19:40:28 i Allmänt,

Biobesöket gick hur bra som helst=) Vi tog med oss Jon också o de satt som små ljus o kollade hela filmen. Yasmine tyckte det blev lite läskigt på slutet men när hon fick hålla mammas hand så gick det bra;)
De visade Ice age 3 o jag tyckte den var riktigt rolig fast en del skämt var lite mer "vuxna" så jag skrattade mer än barnen=D

När vi kom hem så bakade vi pizza o nu sitter vi mätta o belåtna o kollar på film på Disneychannel.

Jag pratade med Andreas för ett tag sen o de var rejält på G hela gänget=) De hade haft jättekul hela dagen o nu satt de på Hotell Järvsö o skulle precis börja äta trerätters, jag är bara lite avundsjuk;)
Käns som alla utom jag ska festa ikväll. Blev bjuden på tjejfest av Sigge o langoskväll av Frida men fick så snällt tacka nej=( Fast det känns rätt skönt att bara vara hemma o slappa o ta det lugnt också, om inte annat kommer det kännas bättre imorgon o vakna pigg o fräsch istället för att vara bakis;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela