Livet på landet

Mikael Bindefeldt

Publicerad 2009-04-14 19:47:56 i Allmänt,

Idag fick jag jobba över pga Mikael Bindefeldt!!!
Jag skulle ha slutat 17:30 men när klockan var 17:29 så ringde Mikael o Frida fick honom på tråden. Han skulle prata med mig eftersom jag hade pratat med hans assistent tidigare om en sändning. Ska inte gå in nåt djupare vad det handlade om men jag kan säga att han var inte den trevligaste jag har pratat med...en riktigt Östermalmsnobb.
Innan det var färdigt så fick jag jobba över 20 min så han står inte högt i kurs hos mig just nu=(

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-16 15:04:24

Vi stog nog inte så högt i kurs hos honom heller som det lät, så det blir dött lopp där.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela