Livet på landet

Stolt mamma

Publicerad 2009-04-29 15:00:29 i Allmänt,

Får passa på o skriva ett litet inlägg nu när jag sitter på jobbet, det är enda gången som jag har tid=) Har rast nu.

Igår var vi iväg på föräldrasamtal på dagis. Allt funkade bra med Yasmine o hon var snäll o omtänksam mot de andra barnen, hon var väldigt bestämd o visade de andra barnen vart skåpet skulle stå, även de äldre=) Det är mammas flicka det=D Man blir så stolt som förälder när man får höra positiva saker om sitt barn, även fast jag ju redan vet att hon är världens bästa, duktigaste, sötaste, mysigste,smartaste, goaste barn i hela världen=)

Jag slutade tidigt från jobbet igår så efter att jag hämtat Yasmine på dagis så var vi in på köpingen o uträttade massa ärenden. Bla lyckads jag äntligen få iväg skorna från Skopunkten i retur, de har legat ett bra tag i bilen nu så jag hoppas att det inte var för sent o skicka tillbaka dem.
Vi var iväg o handlade en försenad födelsedagspresent till älskling också. Sen var vi in på skoaffären en sväng, Eurosko eller vad de heter nu. Vad de hade gjort om där inne! Mycket fräschare än förut. Jag kollade på ett par jesussandaler men de hade bara stora storlekar inne så de skulle beställa hem ett par i stl 37 så jag ska in på måndag igen o prova dem. Håller tummarna att de passar för de var riktigt snygga.

Idag efter jobbet ska jag iväg till Hårextra o klippa håret, det är verkligen på tiden nu. Jag har inte klippt mig sen strax före jul! Hoppas det blir bra för jag har aldrig varit dit o klippt mig förut. Brukar gå till Syrran o Jag annars men de hade inga tider den här veckan.
Efter klippningen ska jag iväg o handla lite inför morgondagens sista april firande. Vi är några som ska vara hemma hos oss o grilla. Får se om man vågar elda nån majkasa nu när det har varit så mycket bränder, kanske bäst o låta bli.

Nu slutar jag snart. Tar ett litet tag o skriva när man är på jobbet o ska prata med kunder emellan=) Började skriva vid ett tiden...

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-04-29 20:42:33

Jo, det är 6års, men det räknas också till skolan numer,med den enda skillnad att skolplikten inte gäller. Men annars är det som skola på riktigt, med schema, lektioner, och raster.. Jag kan säga att han länktar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela