Livet på landet

Kalas

Publicerad 2009-04-19 21:10:19 i Allmänt,

Har blivit lite dåligt med inlägg här i helgen men vi har haft fullt upp.
Vi har hållt på med veden mest hela helgen, var o köpte en vedkap i lördags. Sen på kvällen grillade vi med pappa. Jag tror vi har grillat varenda helg nu på slutet men det är ju sååå gott.

Idag har vi haft kalas för älskling som fyllde år igår. Det blev dåligt med hembakat bröd men jag gjorde iaf en smörgåstårta. Förut när det var kalas brukade jag alltid baka bullar o kakor själv men nuförtiden räcker inte tiden riktigt till.
 
Jag beställde skor till hela familjen från skopunkten tidigare i veckan o var o hämtade ut paketet i går men det var tyvärr bara Andreas skor som passade=( Mina var obekväma o Yasmines skor var för stora. Jag hade beställt tre par till Yasmine men vi måste skicka tillbaka två av dem, hoppas de finns kvar några i mindre storlekar. Ett par skor behöll vi även fast de var lite stora för hon tyckte de kändes bra ändå. Det är det som är nackdelen med o beställa skor o kläder, att man aldrig vet om det passar. Tråkigt o måsta skicka tillbaka när man sett fram emot lite nya grejer.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-04-20 14:04:25

Hälsa och gratta i efterskott från oss!

Postat av: Madde

Publicerad 2009-04-20 18:38:41

Ja, verkligen den värsta dagen i mitt liv! Men det finns inget man kan göra, jag ville juh åka ut till Tegeltjär den dagen och leka med honom men mamma sa nej. Hon hade samvetskval över det med. Tror alla hade det på sitt eget sätt pga nått man gjorde eller inte gjorde. Jag kan nite fatta att han skulle ha blivit så gammal som 15 år idag. Tiden går så fort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela