Livet på landet

Mitt allt

Publicerad 2014-09-17 08:46:54 i

Idag blir min älskade stortjej 10 år♡ Min lilla bebis har blivit en tweenie!
Tidigare har det alltid varit så lätt att handla presenter till henne, hade jag haft obegränsat med pengar hade jag kunnat handla hur mycket som helst. I år däremot har det varit riktigt svårt då hon slutat med leksaker och pyssel. Nu är det mest kläder och parfym som gäller. Men parfymer har hon redan hur många som helst och det är inte bara att köpa kläder då hon är väldigt noga med vad hon vill ha. Därför bestämde vi att hon ska få en heldag i Gävle med shopping, restaurangbesök och bad istället. Utan nån lillebror som stör;-)
Några paket blev det såklart också bla en DC keps som hon önskat sig. 

Blir så irriterad att det fortfarande inte går att lägga in bilder via appen :-( De hamnar uppochner! 

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela