Livet på landet

Korthelg

Publicerad 2014-05-09 22:15:28 i Allmänt,

Ikväll har vi sytt tre vimplar till, två till Yasmines rum och en till till bebben. Yasmine hjälpte till att sy de som hon skulle ha och det gick galant. Nu sitter de uppsatta och pryder fönstren.

Jag har även fyndat lite mer bebiskläder på köp och sälj idag.


Nu har vi nog så vi klarar oss i stl 50-56 men det blir säkert nåt till plagg ändå ;-)

Nu är det snart dags för sängen för imorgon måste jag på jobbet igen då vi har utbildning 9-15 :-( BLÄ vad tråkigt att bara få en ledig dag den här veckan. Det räcker inte för att ladda batterierna för nästa arbetsvecka men det ger iaf lite extra pengar eller komptid.
Jag får tänka att jag bara har 16 arbetsdagar kvar nu innan jag går på semester och föräldraledighet :-)

Mvc besöket gick bra och allt såg bra ut den här gången också. Hon kollade järnnivån igen och den var fortfarande jättebra så det behövs inget järntillskott :-) Bebben låg med huvudet nedåt men var fortfarande inte riktigt fixerad.
Jag frågade även lite mer om den brännande smärtan i ljumsken och det är ligamentskador. Inte mycket att göra åt mer än att ta det lugnt och vila.

Magen har växt rejält sista tiden. Det är ganska exakt 1 månad mellan de här bilderna.


Inte konstigt att allt känns jobbigare och tyngre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela