Livet på landet

Jobb

Publicerad 2014-05-18 21:45:47 i Allmänt,

Till veckan kommer jag att jobba halvdagar hela veckan. Vad konstigt det kommer att kännas men välbehövligt då jag känt den senaste tiden att jag inte riktigt orkar med att jobba heltid. Jag har härdat ut på jobbet men varit helt slut när jag kommit hem. Det är inte så kul att inte orka göra något när man kommer hem, mest bara ligga på soffan.
Sen har jag bara två kortveckor kvar innan jag går på semester och sen föräldraledigt. Ska försöka orka med heltid de sista två veckorna när det inte är så många dagar i sträck. Får se om det funkar eller inte.
Jag har tur som har så bra chef och arbetskamrater så det mesta brukar gå att lösa :-) Samtidigt som det kommer vara underbart att vara hemma så kommer jag sakna mina arbetskamrater.
Lönen är inte den bästa och det finns saker som fungerar mindre bra men med de bästa arbetskollegorna man kan önska gör att jag tycker riktigt bra om mitt jobb och trivs jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela