Livet på landet

Gungstolen

Publicerad 2014-05-08 20:24:50 i Allmänt,

Nu är gungstolen färdigmålad och slipad för att få en lite sliten effekt.



Nu ska den pimpas med dyna och fårfäll sen är den redo att användas för amning och vaggning av bebben.

Bara Alice har flyttat ut så kan jag ställa den på plats och göra klart det sista i bebisrummet. Det behövs lite mer färg därinne för att bryta av allt det vita.

Magen har sjunkit rejält de sista dagarna och jag tror att bebis är på väg att fixera sig, det känns iaf som det då det trycker på ordentligt neråt.
Jag ska på MVC imorgon så får se vad barnmorskan säger.
Det börjar kännas riktigt tungt i magen nu och det är svårare att hitta bra ställningar när jag sitter på jobbet. Annars känner jag mig pigg och det är många som säger att jag ser väldigt pigg ut. Det är alltid kul att få positiva kommentarer när man behöver dem som mest och på jobbet är det många härliga människor som bjuder på det:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela