Livet på landet

Återbruk

Publicerad 2014-03-17 19:32:20 i Allmänt,

Nu har jag fått en idé om vad jag ska göra med väggen ovanför trappan som för tillfället är tråkigt vit och kal.


Vi har ett stort gammalt fönster som står ute och skräpar som jag tänkte att jag ska måla och snickra på några brädor på och göra en hylla av. Jag har inte bestämt om det ska bli svart eller grått men det lutar åt att det får bli grått lika som trappan.

Jag fick idén från fb sidan Återbruka mera, en jättebra sida med massor av bra idéer på inredningsdetaljer. Jag har inte sett nån gjort en hylla så som jag har tänkt så om det blir bra kanske jag lägger ut en bild på den där.
Bara jag blir piggare ska jag kolla skicket på fönstret och kolla om vi har brädor och färg hemma. Har vi allt så blir det ju dessutom helt gratis:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela