Livet på landet

Tisdag

Publicerad 2014-06-10 23:10:45 i Allmänt,

Det går framåt.

Andreas har slitit hela kvällen och pappa kom också och hjälpte till.

Imorgon får vi ev poolen på plats sen är det bara att vänta och se när brandkåren har tid att komma och fylla den.

Jag har varit igång hela dagen idag och inte kunnat lagt mig och vilat och det har jag fått sota för ikväll. Kan knappt röra mig och har sammandragningar.
Var och lunchade med en vän, handlade födelsedagspresent, var på MVC, hämtade Yasmine på skolan sen åkte vi på kalas. Lite för intensivt för mig just nu känner jag.
Allt såg iaf bra ut på kontrollen och förhoppningsvis var det sista besöket innan födseln. Jag har fått nästa tid dagen efter bf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela