Livet på landet

Marknad och Caffären

Publicerad 2014-06-21 15:21:52 i Allmänt,

Det blev en sväng på marknaden men som vanligt är det inte så mycket intressant. Det är roligast att träffa lite folk och bara strosa omkring. En sockervadd och varmachips var det enda vi handlade.
Träffade på en ytlig bekant som tyckte att jag hade så vacker mage och att jag såg pigg och strålande ut. Jag blir så glad av sånna människor som bara kommer fram så spontant och ger komplimanger!

Efter marknaden åkte vi på Caffären och lunchade. Det var första gången jag var dit och det var riktigt mysigt men lite väl dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela