Livet på landet

Lat dag i solen

Publicerad 2014-06-02 18:44:36 i Allmänt,

Idag var första riktiga lediga dagen av mååånga framöver. Det känns lite som att jag skolkar. Känns konstigt att vara hemma när resten av familjen jobbar och går i skolan.
Egentligen började min ledighet redan i fredags men eftersom det var en klämdag och Yasmine också var ledig så kändes det inte på samma sätt.

Jag startade dagen med sovmorgon till strax efter nio och sen frukost ute i solen.


Resten av dagen har också spenderats ute i solen. Har haft en soft dag. Tvättat lite, planterat och donat i växthuset och solat.
Till middag blev det grillat, passar bra på en måndag nu när jag har helg hela veckan:-)

Andreas började gräva för poolen igår och han kämpar på och står i. Vi ska ta hit en grävare men han blev lite otålig och började gräva för hand istället.

Hoppas vi kan få klart i helgen så vi kan få poolen på plats och förhoppningsvis fylla den till veckan. Sen ska det ordnas med uppvärmning och trall runt omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela