Livet på landet

Ingen bebbe än

Publicerad 2014-06-22 15:52:14 i Allmänt,

Idag har vi beräknad tid för att bebben ska födas men än så länge har jag inte känt så speciellt mycket. Jag har tippat på att den kommer på måndag om en vecka och Andreas tror den kommer på torsdag. Fast jag känner mig inte lika pigg som vanligt. Jag är jättetrött trots att jag sovit hela natten ända till 10 imorse. Jag orkar inte göra mycket alls och känner mig matt och illamående och så fort jag är uppe och går så får jag sammandragningar.


Vi var på kalas hos lillkusinen Ingela som fyllt 1 år och det var nog den största ansträngningen jag kommer göra idag. Jag blev helt slut.
Som tur är har vi världens goaste dotter som har dammsugit så mamma fick vila sig♡ Andreas springer ut och in mellan regnskurarna och skruvar trall. Det har ju inte varit det bästa vädret för att vara ute och bygga i helgen men han kämpar på♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela