Livet på landet

Altanpynt

Publicerad 2014-06-03 11:43:01 i Allmänt,

Nu börjar det bli klart med pyntningen av hyllorna på altanen.

Det är mest örter och kryddor där men även en murgröna fick vara med.
Den köpte jag i fjol vår och hade ute i en blomlåda och när hösten kom och jag skulle ta undan alla sommarblommor så var den fortfarande grön och fin så jag hade inte hjärta att slänga den. Istället tog jag in den och har haft den snurrad i en båge och den har klarat sig hur bra som helst så nu fick den flytta ut igen och sprida ut sina vingar:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela