Livet på landet

Torsdag

Publicerad 2014-07-10 22:55:17 i Allmänt,

Idag har vi varit på Torön och ätit lunch, älskar deras laxmackor, och glass. Vi hann doppa fötterna i vattnet och prata lite med bekanta sen tyckte Vincent att det var dags att åka. Ligga i vagnen är inte hans favorit syssla.
Jag hade kunnat åkt omkring i bilen hela dagen idag, Vincent sover och det är svalt och skönt där.


Poolbadarna

Jag är så otroligt imponerad av hur duktig Yasmine är med Vincent. Hon vill ta hand om honom hela tiden och är han ledsen och grinar så går hon runt med honom och tröstar honom. Jag frågar hela tiden om jag ska ta över men det får jag inte:-) Han ligger ofta på hennes mage och de kelar och har det mysigt. Hon viskar till honom att hon älskar honom ♡
Jag var rätt så säker på att allt skulle gå bra när bebisen kom men jag hade inte föreställt mig att det skulle gå så här bra.

Mina älsklingar

Det känns så skönt att vi hjälps åt hela familjen och verkligen delar på ansvaret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela