Livet på landet

Dags att ta sig i kragen

Publicerad 2014-07-22 22:38:14 i Allmänt,

Nästa vecka börjar allvaret. Då börjar Andreas att jobba igen så då får man säga att även min semester är slut och då är det det slut med semesterunnandet. Då ska de sista kilona börja arbetas bort.
Jag gick upp 20 kg under graviditeten. 10 av dem är borta så nu återstår de sista 10. Jag ska dra ner på kolhydrater igen och sakta men säkert komma igång med träningen.
Jag känner att jag tappat mycket av de muskler som jag hade byggt upp innan. Eftersom jag mådde så pass dåligt under större delen av graviditeten blev det inte mycket motion. Jag känner iaf att jag börjar få tillbaka lite styrka och ork så nu är det bara att köra på.
I bästa fall har jag nått målet innan året är slut men allra senast nästa sommar ska jag vara i form igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela