Livet på landet

Amning

Publicerad 2014-07-04 20:27:44 i Allmänt,

Igår hade Vincent en jobbig kväll. Han var så ledsen och nästintill otröstlig under nån timme. Vet inte om det berodde på att han hade ont i magen, var röd i stjärten eller att han var hungrig. Jag misstänker att jag börjar få lite mjölk för det känns inte som de "fylls på" som de ska. Tidigare har han ammat och varit nöjd men nu verkar han fortfarande hungrig när han ammat klart. Det är speciellt på kvällarna som det är så.
Jag har ätit lite dåligt de senaste dagarna så det kan ju vara därför. Idag har jag tänkt på att äta ordentligt och även att ta det lite lugnt. Hoppas det hjälper. Det känns så jobbigt om lillhjärtat inte blir riktigt mätt. Vi har ersättning hemma så om det inte blir bättre så får vi stödmata honom med det.
Ikväll har han iaf varit nöjd men fortfarande känns det inte som han blir riktigt mätt och belåten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela