Livet på landet

Låna

Publicerad 2014-02-16 21:24:12 i Allmänt,

Har varit och hälsat på vänner och fick med mig en hel säck mammakläder som jag fick låna. Har provat allt nu i kväll och jag var helt svettig innan jag var klar. Över hälften passade och föll mig i smak så nu har jag så jag klarar mig:-) Jag lånade även med de sista säsongerna av Lost så jag har mååånga timmars tv tittande att se fram emot. Han har bland de största dvd samlingarna jag har sett så i fortsättningen vet vi vart vi ska åka när vi blir sugen att se på film:-)
Kanske ska ladda dvd:en i sovrummet och börja på att plöja igenom några avsnitt redan ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela