Livet på landet

Klackskor till alla

Publicerad 2014-08-18 10:26:27 i Allmänt,

Under förra veckan städade vi ur Yasmines rum och förrådet på kläder och leksaker som inte används/kommer att användas. En hel del har hennes kusiner fått.
Igår var vi till en av kusinernas kalas och vi hade med oss massa docksaker och ett par glittriga klackskor som Yasmine haft och lekt med.
Så fort jag hittade dem så tänkte jag på hennes lillkusin Adde. Han har varit så imponerad av ett par sandaler som jag har med pärlor på. Sånna ville han också ha när han blir stor:-)
Skorna blev en succé och han tog på sig dem och hoppade upp på bordet för att visa upp dem för alla :-) Sen sprang han omkring med dem hela kalaset. Kan ju säga att han var betydligt duktigare än mig på att gå i klackskor ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela