Livet på landet

Helgen

Publicerad 2014-08-04 15:02:11 i Allmänt,

Freja är som tur var bättre i benet så vi har inte behövt åkt till veterinären. Hon är fortfarande lite svullen men haltar nästan inte alls. Såret ser ut att ha läkt ihop bra.

I lördags så sov Vincent hos mormor för första gången. Han hade med sig syrran och det hade gått jättebra. Han hade sovit nästan hela natten, bara vaknat en gång.


Yasmine hade fått löshår av mormor som vi gjorde en lång fläta av.


Själv passade vi på att umgås med vänner, grilla och dricka lite gott. Jag var lite sugen på att gå ut men det var inte de andra så vi satt här hemma istället.
Vi firade även 6 årig bröllopsdag i lördags♡


Bästa Moa har varit här och målat trallen och tjänat en slant. Nu är den som ny igen. Hon gjorde ett riktigt bra jobb!

Idag trotsar jag finvädret och sitter innen istället. Yasmine är med en kompis och badar och Vincent ligger och sover så jag har passat på att tvätta, göra långkok och skriva lite om Vincent i hans böcker. Jag gjorde en egen bok till Yasmine när hon var liten där jag skrev vad som hände varje månad under hennes första år och tänkte göra lika till Vincent med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela