Livet på landet

Vecka 30

Publicerad 2014-04-11 20:09:50 i Allmänt,

Nu är det inte allt för långt kvar innan bebben kommer. Är i vecka 30 nu och den är vildare än nånsin.
Nu har jag gått in i en ny fas där jag mår riktigt bra. Känner mig så lycklig och förväntansfull.
Fysiskt är det fortfarande jobbigt då jag får ont om jag gör något ansträngande och det räcker med att ta en kortare promenad eller lyfta grejer så får jag ont. Det gör otroligt ont i ljumskarna mest hela tiden, en brännande känsla.
Annars känner jag mig ändå pigg och rörlig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela