Livet på landet

Fynd

Publicerad 2013-10-16 21:35:25 i Allmänt,

Idag kom de nya gardinerna jag beställt till vardagsrummet så de är nu strukna och uppsatta och det blev genast mysigare och höstigare där inne.
Jag hade även beställt ett par boots som passade perfekt så de ska invigas imorgon.

Det är perfekt med Ellos alla rabatter. Skorna hade jag en 50% rabatt till så de blev riktigt billiga och gardinerna var på rea.

Ikväll så gjorde vi en beställning på vinterkläder till Yasmine och där utnyttjade jag 500 kr rabatt om man handlar för minst 1500 så vi fick en märkesdress för runt tusenlappen. Betydligt billigare än att handla i affären. Hoppas den passar bra.
Är väl ingen nyhet att jag älskar att shoppa och ännu bättre blir det när jag gör sånna fynd:-)

Det blev ingen träning idag då magen inte har mått så bra idag heller men imorgon ska jag iväg i vilket fall som helst. Jag får bara ta det lite lugnare om det behövs. Jag känner mig inte riktigt hel när jag inte får träna och svettas ordentligt. Jag har bara varit iväg och tränat en gång sen vi kom hem från Kreta! Uruselt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela