Livet på landet

Nymålat garage

Publicerad 2012-08-14 20:06:09 i Allmänt,

Blev målarsugen igår kväll så jag gick ut och målade en sida av garaget.
Andreas kom hem med bilen på lunchen idag så jag kunde åka in och handla vitfärg. Så nu är garageportarna vita och fina. Vilken skillnad det blev! Synd att jag inte tog några före bilder=(
Fortsatte även att måla en vägg så långt jag nådde. Jag går ju inte högre än vad trappstegen räcker, där går min gräns. Jag är extremt höjdrädd! Hoppas att Andreas kan ta det längst upp, om jag inte samlar mod till mig och tar det själv. Det är bara ca 2 dm kvar...
 
Tråkigt att vi inte hade någon bil på förmiddagen för det har ju varit riktigt strandväder idag. Som tur var blev vi istället bjudna på poolbad hos grannen=) Var länge sen vi sågs sist, trots att vi bara bor några hundra meter ifrån varandra, så det var trevligt att prata lite medans barnen badade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela