Livet på landet

Jag har bara regn hos mig

Publicerad 2011-05-15 15:19:32 i Allmänt,

Var inte riktig väder för en dag på vedbacken idag. Lite mulet väder gör inget men att stå ut i regnet är inte så kul. Så vi fortsatte med packningen istället. Nu är det bara Andreas som har sitt kvar och packa och känner jag han rätt så kommer det att ske ca 5 min innan vi ska åka;-) Jag ska ta och piska på han lite så vi får provväga väskorna och se så vi får plats med allt.

Emma var hit i förmiddags med deras lånehund Affe, som jag starkt misstänker har kommit dit för att stanna;-)
Vi kollade lite om han gick ihop med våra hundar och det gick riktigt bra fast efter ett tag så flög Freja på honom. Inget allvarligt, det var nog mer en markering från hennes sida. Hon har en tendens att låta väldigt elak så det kan verka värre än det egentligen är. Vi tog en liten promenad med dem sen och det var inga problem.
Freja är ju en dam med en väldigt stark vilja=)

Nya övedrag på köksstolarna har jag också fixat, så nu är de rena och fräscha igen, ett tag iaf.

Snart ska vi iväg på Yasmines gymnastik avslutning och kolla på deras uppträdanden=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela