Livet på landet

Loreal double extension

Publicerad 2011-03-31 10:10:47 i Allmänt,

Måste tipsa om en mascara som jag provat i några veckor nu.

Loreal double extension heter den och är en mascara som man lägger på i två lager. Först en vit uppbyggande och sen en vanlig färgad mascara.

Man tvättar bort den med vanligt vatten som måste vara minst 38 grader.
Det blir som "korvar" som man drar bort från ögonfransarna.
Lite pilligt att få bort i börja men bara man lär sig så går det bra.

Det bästa med mascaran är att den håller sig kvar på fransarna hela dagen utan att "smula" så man blir svart under ögonen. Annars har jag alltid haft det problemet med alla mascaror jag har provat.
Dessutom ser ögonfransarna både längre och tjockare ut, utan att det blir klumpigt.

En superbra mascara som jag absolut kommer att fortsätta använda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela