Livet på landet

Det går framåt

Publicerad 2011-03-05 17:58:56 i Allmänt,

Nu är nästan all målning klar. Ska stryka dörrarna nån gång till.
En vägg är färdig tapetserad, ska fortsätta efter att vi har ätit. Idag blir tomat och purjolökspaj, passar på att göra paj idag när jag har fridag från LCHF;-)

Blev lite sur när vi satte upp sista tapetvåden. Vi öppnade en ny rulle och då stämmer inte mösterpassningen med våden innan, dessutom var den lite ljusare! Vi satte upp den iaf eftersom det var i ett hörn. Tapeterna är ju köpta på Rusta och det känns inte som att man orkar åka dit för att byta, vet inte ens om de har några fler rullar kvar.
Jag börjar bli lite nervös att tapeten inte ska räcka...

Imorgon hoppas jag att jag får lite hjälp så det blir klart nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela