Livet på landet

Dancing queen

Publicerad 2011-12-03 21:48:30 i Allmänt,

Gissa om jag kände mig stolt när vi var på Yasmines dansuppvisning ikväll! Mammas duktiga stor tjej♥
Hon var så duktig och hängde med jättebra i alla danssteg, kan säga att jag skulle inte ha klarat av det.
Det var mycket korreografi men det fixade hon gallant=)

Efter dansen var vi ut och åt på Gamla stans restaurang. Mysigt att gå ut och äta men tyvärr fick vi vänta ca en timme på maten eftersom vi lyckades komma ungefär samtidigt som ett stort sällskap som hade abonnerat övervåningen. Men när vi väl fick maten smakade den bra och de bad så mycket om ursäkt för att vi fått vänta, speciellt till Yasmine. Tror att ägaren kom fram tre gånger till henne och berättade vad ledsen han var för att hon fått vänta så länge=) Pappa och Andreas fick dessutom en varsin öl så de blev nöjda och glada;-)

När vi kom hem så klädde vi Yasmines gran så nu är det riktig julstämmning uppe på hennes rum.
Önskar jag kunde lägga ut kort från dansen och på granen men tyvärr går det inte för tillfället=( 
Vi knäppte kort med pappas kamera på dansen som jag ska föröka få över till datorn och lägga in på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela