Livet på landet

Snart helg

Publicerad 2011-04-07 19:50:33 i Allmänt,

Äntligen snart helg igen!
Torsdags städningen är avklarad, har bara en maskin tvätt kvar som ska hängas.

Andreas är på träning och Yasmine har jag nyss nattat så nu ska jag lägga mig i soffan och se om det är nåt spännande på tvn=)

Imorgon ska jag klippa mig och jag har bestämt att det blir frisyren jag la ut bild på tidigare.
Jag ringde idag och kollade om de hann göra slingor också men de hade inte tid.
Jag funderar på att göra dem själv istället. Blir det inge bra så är det ju bara att färga över.

Jag börjar att känna mig lite piggare nu och har jobbat både idag och igår. Jag var in på apoteket och köpte järntabletter som jag ska prova se om de hjälper.

Nej nu hänga tvätt sen slappa i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela