Livet på landet

Tapeten på plats

Publicerad 2010-11-22 21:51:15 i Allmänt,

Ikväll har jag, pappsen och älsklingen tapetserat i gästrummet så nu är det äntligen klart=)
Det ska bara upp lister runt dörren.
Jag blev så jäkla nöjd! Bättre än jag hade tänkt.

Jag var lite tveksam till om jag skulle tapetsera eller måla dörren men jag bestämde mig för att den skulle tapetseras och det ångrar jag inte.





Färgerna ser lite annorlunda ut i verkligeheten.

Jag har storstädat där inne ikväll så nu är ett rum klart, bara resten av huset kvar nu...
Ska försöka städa och pynta upp lite eftersom här under veckan för till helgen blir det fullt upp så då hinner jag inte och till söndag måste ju allt julpynt vara framme=)
Gud vad jag älskar julen!!!
December månad går jag bara omkring i ett lyckorus. Älskar allt som har med julen att göra: matlagning, julpynt, julklappar, snö, vinter, ljus, bakning, pyssel, mys, glada människor, gemenskap, julsånger...


Yasmine och Polly när de bakade lussebullar nu i helgen.

Nä nu ska jag gå upp och göra min grymt kvällströtta man sällskap;-)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-11-23 20:57:29

Så snyggt!!! Spännande att se "på riktigt" hur den blev!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela