Livet på landet

Måndag

Publicerad 2010-12-20 12:43:56 i Allmänt,

Blev ingen golvvärme i helgen heller=( Det här börjar bli en riktigt långdragen historia och jag känner verkligen att mitt tålamod är slut nu... Det finns faktiskt en gräns för hur man får bete sig mot sin egen familj och den gränsen är överskriden för länge sen!
Tycker att man borde kunna prioritera sin egen son!

Däremot har jag bestämt mig för att inte gräva ner mig i det här och gå omkring och var sur. Vi fixar det själv istället, vill man inte hjälpa till så tänker vi inte tvinga nån!

Nu till nåt roligare...snart är det JULAFTON!!!!
Jag längtar, är som ett litet barn.

Ska försöka ta mig ut på köpingen efter jobbet idag och handla de sista paketen till älsklingen, ev nåt paket till åt Yasmine också. Sen tror jag att jag ska göra julskinkan ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela