Livet på landet

"Och när lörda´n kommer, vill jag ta mig ett rus..."

Publicerad 2010-04-10 12:17:38 i Allmänt,

Nu sitter man på jobbet. 2 timmar avklarade, 2 timmar kvar. Ringer på mer än jag hade trott men det är skönt så går dagen snabbare. Kommer i vågor, ibland ringer det massor för att i nästa stund vara helt tyst i 5-10min.
Känns konstigt att bara sitta 2 stycken när man är van med massor av folk runt omkring en. Hela huset är alldeles tyst o tomt...

Ser att solen försöker titta fram bakom molnen. Hoppas på en fin kväll eftersom vi ska grilla.

Var så kul igår när vi kollade på Så ska det låta. Tommy Körberg var med o jag berättade för Yasmine att han brukar sjunga Fattig bonddrgäng, som är en av hennes favoritlåtar. Några minuter senare drar han fram gitarren o sjunger just den låten! Då blev det allsång hemma i soffan=)
Tack Frida för att du fick mig att börja lyssna på den låten. Allra bäst var den ju när du o Carina sjöng den på er 25-årsfest=) 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2010-04-10 18:33:16

Det var så lite så ;)

Jag får tacka jag med för den komplimangen..eller vad det nu var...

Vet du vad jag ska göra nu?! Leta tag på så ska det låta på nätet och ha skönsång flr mej själv här i mitt penthouse =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela