Livet på landet

Snööööö

Publicerad 2009-11-14 11:08:12 i Allmänt,

Jippi det snöar ute=) Hoppas det fortsätter hela dagen o att det ligger kvar.
Jag ska ut i förrådet o gräva fram kartongerna med julsaker så jag kan gå igenom ljusstakar o slingor o se om de funkar. Sen ska jag gräva fram min pilatesboll också.

Vi har lite småsaker som behöver fixas inne. Städa måste vi också göra=(
Ev ska jag frosta av frysen o städa ur kylskåpet, skönt att ha det gjort innan jul.

Viktnedgången går bra, även fast det har blivit dåligt med motion än så länge.
Igår när jag ställde mig på vågen hade jag gått ner 1kg=) Nu vet jag att det går ju alltid fort de första dagarna sen brukar man kunna gå upp igen men det är ju ändå kul att se resultat. Speciellt med tanke på att jag inte har gjort några drastiska förändringar. Jag har bara minskat portionerna o hållt mig borta från skräpmat.
Ikväll så får jag äta vad jag vill, ska ha en sån dag i veckan, men bara för det behöver man ju inte svulla i sig. Får se vad det blir för nåt gott.

Nä dax att göra lite nytta.

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela