Livet på landet

Släktträff

Publicerad 2009-06-13 10:29:35 i Allmänt,

Låg o drog oss imorse så vi har precis ätit frukost nu. Skönt när man inte har nåt inplanerat på förmiddan.
Vid ett tiden ska vi till mamma o hälsa på min moster o kusin med familj som är o hälsar på. Det var närmare fyra år sen jag träffade kusin Bea o hennes barn sist. De bor i Skåne men nu är de i Ljusdal över helgen. Det ska bli spännande o se hur stora barnen har blivit. Yasmine var i ettårsåldern sist de var här så hon kommer inte ihåg dem. Hon tycker också det ska bli spännande att träffa sina tremänningar Emy o Amanda=)

Det är riktigt tråkigt väder ute men får se om vi tar en sväng till parken o kollar på raggarbilar ändå.
Har inga planer för kvällen men ev blir det filmkväll. Känns som det behövs en lugn helg nu med tanke på alla uppbokade helger som varit o som kommer.
Om det slutar regna så skulle vi behövt snickra klart det sista på trappan o olja in den. Sen har vi en hög med ved kvar som behöver klyvas men sen får veden vara klar för i år. Då är det bara att stapla den kvar...

Glasögonen passade förresten bra o jag har varit jättduktig o haft dem på mig ända sen i onsdags. Sen att jag känner mig som en skolfröken i glasögon är ju en annan femma. Tycker mest att de är ivägen men nu ser jag iaf bra o slipper bli så "trött" i ögonen.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-06-13 10:54:45

Jajaja, jag vet att du inte tycker om att ta kort på dig men jag vill se dina nya brillz!! =) Trotsa lite och släng in en bld på bloggen!! =) =)

Ha en fin lördag!!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-13 12:58:07

Ja håller med, klart vi vill se bilder!

Kramis

Postat av: Frida

Publicerad 2009-06-14 00:10:14

Att du ser ut som någon oskyldig skolfröken kan du försöka lura i någon annan! Jag vet nog vem du är trots att du försöker gömma dej bakom ett par glasögen! Mej lurar du inte så lätt =)

Postat av: Nette

Publicerad 2009-06-14 14:02:49

SV: Attans, Frida du kom på mig. Jag som försökte spela snäll o oskyldig men dig går det inte att lura=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela