Livet på landet

Bilder

Publicerad 2009-01-14 19:45:29 i Allmänt,

Nu har jag äntligen lyckats få in mina bilder på datorn. Lägger ut några stycken på min goa familj.
.

Lyckades få en hyfsad bild på Josefin, är inte det lättaste att fånga henne på bild när hon far runt hela tiden.


Yasmine o moffen när vi var i fjällen förra vintern. Lite mer snö än här hemma men det har ju kommit lite snö idag så nu är det vitt på backen igen, äntligen.


Loke. Så här ligger han för det mesta när han vilar, min lilla tokhund.


Freja slappar i trappan.


Lillivillie


Här är från vårt bröllop i sommras.


Yasmine knäpper kort på sig själv.

Andreas håller på o lägger Yasmine o jag ska ta o börja städa lite till tjejkvällen på lördag. Har kännt mig sliten hela dan idag så det blir nog sänggång tidigt ikväll. Börjar jobba klockan 7 imorgon också så det blir till att ställa klockan på 5.
 
Har gått så himla bra med bantningen än så länge, har inte kännt mig sugen på nåt på kvällarna, hoppas det håller i sig. Fast i helgen blir det ju ingen bantning direkt. På fredag ska jag till Emma på tjejkväll o hon skulle bjuda på nachos o på lördagen ska jag göra pajer o sen så blir det ju lite?! vin också men det är jag värd=) Man måste ju leva också kan inte bara tänka på vad man äter jämt. Ska bli så kul att träffa alla tjejkompisar o bara sitta o mysa o prata. Det är ju inte direkt varje dag det händer nu för tiden. Synd bara att min Linda inte kan komma, är ju lite långt att åka från Umeå.

Fick mitt paket från Ellos idag. Hade beställt kläder till mig o Yasmine(Andreas vill inte ha nåt som vanligt, skyll sig själv) så vi har haft klädprovning här ikväll, allt passade men jag måste sy upp alla byxor som vanligt=(
Yasmine är lika galen som jag i kläder o hon är väldigt bestämd med vad hon ska ha på sig. Det enda som duger är klänningar, tunikor, kjolar o tights, mysbyxor vägrar hon att ta på sig. "Guuuud va fult mamma så här kan jag ju inte gå klädd förstår du väl" får man höra om man lyckas tving på henne ett par. Hon är en bestämd liten dam min lilla prinsessa.
Nu har jag rensat ur alla urväxta kläder o gjort plats för de nya i hennes garderob. Det var på tiden att jag fick det gjort.

Nä nu måste jag ta o ta tag i städningen, vill inte är sååå tråkigt att städa.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-01-15 09:54:55

Precis som om det är någon ide för dej att städa redan nu... Hår-Loke pälsar ju ner allt fortare äm kvickt ändå innan lördagen ;) Nej, gör som jag skit i städningen, och tänd lite stearinljus i stället ;) Då syns inte dammtussarna!!! Jag tänker minsann bara städa på toaletten!!!

Vad söt hon var lilla Josefin då )

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-15 21:57:22

En sån söt liten kisse =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela