Livet på landet

Zlatan

Publicerad 2009-04-16 20:34:15 i Allmänt,

Det har varit kändistätt på jobbet den här veckan. Idag hade jag en sändning som skulle till Zlatan o det var han flickvän som ringde, Helena tror jag hon heter. Hon var iaf väldigt trevlig=)
Mikael Bindefeldts assistent ringde igår o hälsade att Mikael var nöjd med servicen. Det var ju tur. Kanske man skulle ha passat på o försökt fått nån inbjudan till nån kändisfest=D

Jag har blivit tok förkyld o har suttit på jobbet o snorat hela dagen. Har proppat i mig alvedon, halstabletter o nässpray o sprungit o snutit mig ungefär tusen gånger. Fortsätter det så här så blir det nog till o ligga nerbäddad i sängen imorgon. Är det bara jag som blir super kissnödig när jag blir förkyld eller är det normalt? Jag har varit upp på toa två gånger i natt o säkert 10 gånger idag?! Hoppas förkylningen går över fort för på lördag fyller älskling år o det är inte så kul o vara sjuk om man ska ha massa folk här. Ska iväg o handla ingredienser till smörgåstårta imorgon. Tänkte jag skulle prova nån ny variant, de hade några recept i Buffé tidningen som kom idag som verkade spännande. Får se vad det blir.
Jag har inte handlat nån present än, tänkte jag skulle göra det när man fått lön. Det är alltid lika svårt o handla nåt till honom för han säger aldrig vad han önskar sig.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-17 12:40:11

Hallå där sjuklingen, det är trååååååkigt här utan dej! Har passerat 70 samtal före lunch eftersom jag inte har nån att prata med. Inte bra. Kommer väl prata ihjäl Jimmy när jag kommer hem är jag rädd. Pigga på dej!

Postat av: Nette

Publicerad 2009-04-17 14:11:23

70 samtal före lunch!!! Är du tokig! Bäst jag kommer tillbaka så fort som möjligt, det där låter inte bra=D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela