Livet på landet

Min tweenie

Publicerad 2013-06-05 21:26:17 i

Blev lite brydd idag när jag kom hem och jag bad Yasmine att plocka undan efter sig och mata kaninen och hon gjorde det på en gång utan gnäll.
När vi satt vid mat bordet så sa hon: Jag har funderat på en sak... Från och med nu så ska jag lyssna på er och göra som ni säger på en gång utan att bli sur.
??????????? Vad har hänt och var är min dotter?
Framför mig sitter en glad tjej som från och med nu kommer lyda sina föräldrar utan gnäll, skrik, grin och vredesutbrott.
Borta är den sura tweenien.
Jag frågar lite försiktigt undrande hur hon kom på detta och får till svar att hon har bara bestämt sig för det.

Ja inte klagar jag. Jag är bara glad så länge det varar:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela