Livet på landet

Nu ska jag bli brun

Publicerad 2012-03-17 14:09:57 i Allmänt,

Jag har precis impulsköpt en Spray Tan Airbrushmaskin på nätet.
Hoppas att den lever upp till förväntingarna för den var inte direkt gratis;-)
Jag känner att jag behöver lite färg på min vita glåmiga kropp. Sola solarium gör jag helst inte på grund av riskerna och med bus krämer är det så svårt att få bra resultat. Det blir ojämnt, luktar illa och blir ofta en orangeaktig färg.
Nu hoppas jag att det här funkar bättre så man får lite färg på kroppen lagomt tills det är dags att börja slänga av sig paltorna i sommarvärmen.

Get air Tan kit - Bli solbrun med Get Air Tan Professional Self Tanning



Igår var André och Lina hit och hälsade på=)
De har inte varit hem sen i julas så det var kul att täffa dem igen.
Till sommaren flyttar de till Gävle så då blir det lite lättare att hälsa på dem=)
Vi beställde kinamat som vi mumsade på, gott.
Tur att man får så mycket mat så det räckte till lunch idag med.

Ikväll ska vi ut och äta med Andreas jobb som firar 20år, det kommer blir skoj. Får se om det blir utgång efteråt eller om vi åker hem istället.
Var typ ett halvår sen vi var ut sist men jag känner mig inte så jättesugen på utgång just nu, men det kan ju ändras fort efter några glas vin;-)

Nu ska vi strax åka och lämna Yasmine hos mormor samt passa på att låna deras dusch eftersom vårt vatten fortfarande är obrukbart.
Har varit till pappa och tvätta några maskiner med tvätt och hämtat drickvatten. 
Tur man har sina underbara föräldrar så nära♥

 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-03-19 11:24:12

oj! visste inte man kunde beställa hem en såndär! Hoppas den ger bra resultat, meddela mig om resultatet sen när du testat den!! =)) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela