Livet på landet

Julklappar

Publicerad 2011-11-26 19:08:41 i Allmänt,

Idag blev det några julklappar handlade, känns som jag har bra koll på julklappsläget.
Tycker att jag har lyckats riktigt bra i år med att få till passande klappar till de flesta. Många lite speciella grejer som jag hoppas kommer bli uppskattade.

Det är alltid lika svårt att handla julklappar till mamma och pappa som aldrig önskar sig nånting.
"-Inte ska du köpa några julklappar, lägg pengarna på nåt annat istället."
Men i år har jag hittat bra grejer till både mamma, pappa och poppa=)

Min bön till snöguden igår funkade inte=(

JAG VILL HA SNÖ!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela