Livet på landet

Busy day

Publicerad 2011-11-24 08:51:41 i Allmänt,

Ikväll kommer jag nog inte att komma i säng förrens sent i natt, jag har tusen saker som ska göras.

*Företaget som ska putsa fönstern kommer imorgon och för att underlätta för dem(och göra det billigare för oss) så ska alla blommor och lampor tas bort och det ska torkas runt fönstren och på fönsterbrädorna.

*Vi har dessutom städdag på torsdagar så resten av huset ska också snyggas till.

*Yasmine ska på disco på fritids.

*Jultidningarna har kommit så de ska hämtas och ev börjas sorteras upp.

*Jag måste in och handla efter jobbet.

*Jag har fredagsfika imorgon så jag ska hinna baka nåt gott.

*Julgardinerna ska strykas

Andreas ska jobba över och jag slutar inte förrens 17 ikväll så vi får lägga på ett kol om vi ska hinna allt. Men å andra sidan så är det ju inte världens undergång om vi inte hinner allt i kväll heller. Det finns ju fler dagar på veckan=)

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-11-24 19:49:20

Ser fram emot fredagsfikat! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela