Livet på landet

Sommar och sol

Publicerad 2011-05-09 21:04:27 i Allmänt,

Just nu blir det inte så mycket skrivet här på bloggen. Jag har ingen större lust att skriva nåt och dessutom räcker inte tiden riktigt till för tillfället. Många bollar i luften och fin väder ute då blir det inte mycket tid över till bloggande=)

Nu är det mindre än två veckor kvar tills vi åker utomlands!!!
Jag längtar som en tok, det kommer bli så underbart att få åka iväg och bara ta det lugnt, sola och vara med familjen.
Snart sitter man där på stranden med paraply drinken i handen, haha rimmar gör jag med ser jag=P

Andreas är iväg och spelar fotbollsmatch och prinsessan har somnat så jag sitter själv i soffan och njuter av tystnaden=)

Igår tappade Yasmine äntligen sin fjärde tand. Den har suttit jätte löst i flera veckor men igår när hon var på gympan så drog hon ut den.
Det här är första gången hon fått en glugg, tidigare har den nya tanden varit nästan helt ute när hon tappat mjölktanden.



Nu ska jag kolla på CSI och äta melon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela