Livet på landet

Vad är det för fel?

Publicerad 2011-12-10 20:15:53 i Allmänt,

Gör ett försök att skriva ett inlägg även fast jag bara kan se hälften av vad jag skriver?(
Vad är det som har hänt med blogg.se? Har hört att det är fler som har samma problem.
Har varit så hela veckan nu. Jag trodde att det bara var nåt tillfälligt men det verkar inte så. Ganska svår t att skriva när halva texten inte syns.

Idag har vi iaf bakat pepparkakor och börjat lite smått med julgodis tillverkningen, resten gör vi imorgon.
Imorse var vi ut i snöblasket och byggde en snöhäst. Det är jättekul att vi äntligen har fått snö men det kunde ju gärna få vara minusgrader också så snön låg kvar.

Nej nu ger jag upp vad svårt det var att skriva när det är så här.
Jäkla skit blogg! 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-12-11 15:05:20

Jag tror det beror på explorer, så byt bloggställe, eller webläsare :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela