Livet på landet

Glasklart

Publicerad 2010-10-10 21:00:06 i Allmänt,

Nu är nästan alla fönstren färdig putsade, bara insidan i vardagsrummet kvar men det ska Andreas ta.

Det är inte bara att putsa fönster i en gammal glasmästar bostad... fönster till förbannelse! Men det gick riktigt snabbt och lätt den här gången.
Jag har dragit ut på det in i det sista och funderat på att leja bort det men idag gjorde jag ett ryck.
Skönt att ha det klart.
Synd bara att fönstren är så jäkla gamla och repiga så det syns knappt att de är putsade=(

Märker att min höjdrädsla har gett med sig lite efter fönstermålning och stegklättrande i sommar=)
Tidigare när jag putsat utsidan av fönstren så har jag hållt mig krampaktigt fast och knappt vågat luta mig ut men nu vågar jag hänga ut från fönstren utan att känna som att jag ska svimma och ramla ner och slå ihjäl mig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela